25 Ekim, 2010

5D SİNEMA

5D sinemaya gittim arkadaşlar aşağıdada bu yolculukta başımdan geçenleri yazdım çok güzeldi.
Merak edenler için resimle başlıyorum konuya....



Haftasonu evdeykene sıkıldım bende napsam netsem diyerekten düşünürken kalkıym bi tur yapayım dedim 212 alışveriş merkezine gittim bilmeyenler için sölim küçükçekmece ikitellide olur kendileri bende o civarda oturduğumdan oraya gittim mecburen neyse laf kalabalığı yapmadan konuya dalalım,ben içerde gezerken oyun bölümünün orada bi kalabalık gözüme çarptı bende o tarafa doğru yöneldim 5D SİNEMA adı altında biryer var sordum soruşturdum güzel olduğunu öğrendim bir bilet aldım hemencik,bu arada bilet 5 TL :) he birde  5 dakika falan sürüyo herneyse girdim sinemaya gözlük verdiler 3 boyutlu hemdeeeee,neyse taktım gözlüğümü sonra emniyet kemeri falan (yanda resimde görüldüğü gibi) tabi ben şaşırdım noluyo lan moduna girdim sonra bi hareketlilik başladı bi yana bi aşağı bi yukarı aman allahım bildiğin uzaydayım hassittir :)))) abi bi gidiyo makina görmen lazım sanki ordaki cihazı ben kullanıyorum çekilin lannnn falan yapıyorum acayip bişeydi ya mutlaka denemelisiniz :)) okadar hız yapıyorumki (makine kendi yapıo hızı hatta ekranda oluyo bu olay) durduramıycam diye tırstım bi ara neyse ben uçmaya devam ederkene yüzüme rüzgar çarpıyo lan cidden bildiğin rüzgar ya nerden geliyosa artık :)) ben tabi olayın ciddiyetine kapılmışım kendimi uzayda uzay aracı kullanırken bulmuşum tam kendimi iyice kaptırmışım sonra tıssssssss mıssss sesler gelmeye başladı yavaşladık durduk noldu lan dedim bi baktım film kısacıkmış (5 dak.) hadi yaaaa :(( çok kısa sürüyo bu diyorum görevliye oda bana yetmezmi diyo yetmez tabi gerizekalı negüzel uçuyoduk daha uzaylı vuracaktık :))) herneyse arkadaşlar ben biraz araştrdım bu 5D sinemayı ve bunun 6D ve 7D olanıda varmış onlarada gidicem yuppiiiiii :) en azından birkere deneyin mutlaka ama aksiyonlu olsun hız olsun :)))
İyi eğlenceler şimdiden herkese.....

5 yorum:

  1. ay ay ayyyy benide arkadaşım götürdü buna ama korku tüneline varya çığlık çığlığa ödüm biara ağzıma geldi lan çıkar beni diyorum ama nerde adrenalin tavandı yani:)

    YanıtlaSil
  2. ahahahah
    şu amcayı izlediğimden beri gitmeye korkuyorum :D
    http://www.timsah.com/Izmir-EGE-PARKtaki-5D-Sinema-Komedisi/CrPdVE4bZSi

    YanıtlaSil
  3. ya bune yaaa koptum resmen :))))))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel macera bu böyle çok merak ettim doğrusu 5D sinemayı :))

    YanıtlaSil
  5. touch the sky; hiç zaman kaybetme hemen en yakın 5D'yi bul ve git inanki pişman olmazsın ama heycanlı bi filme gir :))

    YanıtlaSil

Sende Bişiler Karala Hadi…