13 Kasım, 2010

anacım mimlendim,mimledim...

Murshill arkadaşım garipliklerini yazmış ve zaaati alimizide mimlemiş,profiline göz atarken onunda benim gibi terazi burcu olduğunu gördüm :) ne alaka bilmiyorum ama yazdım işte bea,ya murshill bu teraziler için duygusal deeeyorlar doğrumudur? okursan cvp yaz mutlaka :)

Garip alışkanlıklarım & yapamadıklarım & ben...
1- Sabah işe gitmek için uyanıp maksimum 8 dakikada hazırlanırım ve yarım saat sonra serviste kendime gelirim ve şaşırırım ben ne ara geldim buraya diye :)
2- Suyu oturarak içerim yemeği aileyle yerim yani yalnız yemeyi sevmem hiç olmasa kardeşimi oturturum yanıma :) üzerimi giyerken sağdan giyerim eve girip çıkarken sağ ayağımı kullanırım ve bunların hepsini titizlikle yaparım :)
3- Bilgisayarımdan kıçım ağrıyana kadar kalkmam çok seviyorum nede olsa yatakta takılıyorum dizimin dibinde hep :)
4- Her haftasonu geldiğinde sabaha kadar nette takılcam desemde belli bir saatten sonra pc başında uyurum (ciddi ciddi uyuyorum pc dizimdeyken).
5- Akşam işten geldiğimde önce mutlaka eve gelirim çok dikkat ederim bu konuya çünkkü evim bana huzur veriyor yorgunluğumu alıyor.
6- Arkadaşlarımla argo konuşmayı çok severim stres attığımı düşünüyorum(asla küfür etmem yanlış anlaşılmasın).
7- Şefimin bi iş verdiğinde sürekli acil demesinden nefret ediyorum.(rahatsız bu dosyayı hemen hazırla 'acil' ,ıyyyyyyyyy)
8- Kitap okumayı çok severim ama okumam :)
9-  İşten gelirken mutlaka bakkala uğrar albeni veya eti puf alırım  (napıym çok seviyorum)
Ya çok şey var ama aklıma gelmiyor şimdilik bukadar yeter başka zaman kendim mimlenmeden yazarım söz :)
pişşşştttt aşağıdakiler dökülün bakam sizde hade mimimizin konusu;garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımız nelerdir? mimledim siziiiiiii ahhaaaay :)))
! ™ мγdяєaм !
|..İçimdeki Her Şey..|
Ben Melek Değilim 
SonKralice Kübra Yılmaz 
Günahkar Elma Ağacı...
Koniçiva Sayın Yabancı
allcatsaregrey 
hayat galiba
! ANCELİK UMUTSUZ VAKA ! 
Tuba Çetinkaya 
hello. 
tipsygirl'scrazy... 
ASLI
mavikumbaram
! Duyguseli'nin Dünyası ! 
tinker 

Bekliyorum yazılarınızı okumaya hazırım şuan :)