06 Kasım, 2010

İş çıkışı...

Dün işten çıktım aman allahım daha okmeydanında başlıyo trafik (şişlide çalışıyorum oralarda bulunanlar ve yakın olanlar el sallasın) neyse bütün haftanın yorgunluğu zaten üzerimde bende şoförün yanındaki 2kişilik yere tek başıma yayıla yayıla oturuyorum :) baktım trafik gitmiyo bende üzerime çöken ağırlığımla verdim kendimi uykuya ve 45dakika sonra gözlerimi bi açtım bir çift gözle bakışıyoruz ama ben kendimi rüyada zannediyorum bu kim yaaa demişim uykulu uykulu :)) tabi servisteki herkes benle beraber aynı yere bakıyo sonra bana bakan gözler başka yöne döndü ben hemen kendime iki tokat atarak kendimi kendime getirdim (bu nasıl cümle ya kendimi kendime getirdim:) ) sonra o bakan gözelerin sahibine baktım bune güzellik abi bu otobüsler nerden geçiyo bende artık işe gidip gelirken otobüs kullanıcam :) kız dalmış bana bakıyomuş ki ben uyuyorum o ara ve trafik hınca hınç araçlar ilerlemiyo otobüste hemen yanımızda ve ben dikizleniyorum :) ama kanımca bana bakarken başka bişiler düşünüyodur yoksa kimse tanımadığı birine okadar içten bakamaz dimi,neyse ben ilk uyandığımda bu kim yaa demiştimya uykulu uykulu işte o esnada bizim servistekilerde ona bakmıştıya oyüzden kız dönüp birkere bile bakmadı bana sonra :( ulan angut kız senin yüzünden korktu işte(bu laf bana).
Trafikten nefret ederken bir anda trafiğin nekadar güzel bişey olduğunu öğrendim arkadaşlar deneyin görün,peki sonra ne mi oldu trafil açıldı bea,el salladım ve bastık gaza çünkü servisimiz otobüsten daha hızlı gidio :)